luni, 4 ianuarie 2010

Chill start for 2010 ...

Un an mult prea "rotund" ca sa nu promita ... realizari , impliniri , bucuri ,momente unice , muzica , fotografie , arta , femei , mare si alte cate si mai cate placeri ...



George Baker - Little Green Bag

Exact la fel ca si aceasta melodie ... sunt plin de energie si dorinta de un nou inceput , mai bun , mai puternic , mai savuros si plin de voie buna ...
In acest moment privesc nitel in spate (for the little green bag) pentru a-mi aduce aminte pentru a ma reincarca cu traire ,cu emotie si dorinta de a trai , cu curiozitate si nu in ultimul rand cu curaj ...

Am un blog deschis privirilor ... un fel de jurnal al intamplarilor cu adevarat importante , al ideilor , imaginilor , melodiilor care-mi umplu mie viata ... usor usor ..., si de ce sa nu privesc in spate , de ce sa nu ma incarc ... daca eu nu ma intorc si nu cred in ce gasesc aici , atunci cine o va face ? Cine e dispus sa caute si sa sape amintirile daca nu, in primul rand , eu !

Un start melancolic de an , chill si relaxant , cu multe ore de somn , citit , scrabble si alte cateva mici scapari catre fotografie si muzica ... Enjoy !


Sens unic



Cu fular de zapada la gat



Vigoarea scoartei de copac



Ningea ... o moara pe Siret



Drum catre fericire

Redy avec lezoazo jolie ...

2 comentarii:

Roxana spunea...

o,daaaaa! Scrabble!

Lezoazo spunea...

Neinvins la puncte si doar doua infrangeri la activ ... in coltul rosu ... Redy :)

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?