miercuri, 30 decembrie 2009

Saying goodbye to 2009 ...





Nitica introspectie nu strica in prag de anul nou , dupa cum am inceput aici ,las in spate un an plin , un an inceput in aburi de Jack undeva in tinutul secuiesc , dupa care au urmat 3 luni stropite din plin de delicatese bahice , cautand un aparat foto DSLR pentru a satisface dorintele estetice in fotografie , plini de poezie pe ritm de muzica , filosofie , discutii despre femei , sex ,matematica si artele frumoase ...

Apoi am fost plecat pe rand ... in Madrid , Berlin , Delta ... concert-ul U2 in Berlin , festivalul de film in delta ,iar Madridul lui Cervantes cu Don Quijote cu stadionul Bernabeu si cu parcul Retiro , cluburi, iesiri si alte peripetii , apoi weekendurile din Vama , ziua mea la Vama Veche ... cu ochelari de soare si camasa de in stropite de sprit cu fata in iarba de Jidvei la Ovidiu .

Nu cred ca m-am schimbat foarte tare , cu toate ca am impresia ca m-am mai maturizat pe ici pe colo ... ma bucur ca imi aduc aminte de toate aceste lucruri ... pentru a da mai multa importanta existentei mele si a nu decadea in trup si spirit :





Acum ,sunt ca mareea ... ma retrag pentru a-mi trage seva din barlog , din carti , din fotografie , din idei si chiar de peste tot ... ca apoi sa ma revars catre oameni , catre blog , catre prieteni si amici pentru a le spune descoperirile , pentru a lua feedback la ce ma roade , pentru a ma raporta , pentru a evolua ... dupa care ma retrag iar ... si tot asa ...

Singuratatea mea este bogata ... este mai mereu plina de introspectie , reflexie , creatie , meditare ,reverie , muzica si ritm , poezie pe alocuri , sentimente si dor ... e un soi de stup de miere unde se strange divinitatea luata din fiecare floare in parte ... (fie ea femeie , melodie , fotografie , poezie sau licoare )

Godsmack - Serenity

Si pentru ca vorbeam si despre jurnalul lui Dali ... as adauga ca ma regasesc acolo , si ceeea ce inteleg eu , este ca Dali nu este un geniu neaparat neinteles sau nebun cat controversat si mi se pare ca el in spatele exagerarilor , epatarilor si "nebuniei" ... ascunde o fire rationala , perspicace si libera , cu adevaruri si ganduri potrivite mie ... menit parca sa-l descopar atunci cand aveam mai mare nevoie de el ...




Cam atat despre ultima postare pe anul acesta ...



See u soon ,
Redy

Niciun comentariu:

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?