sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Cheating codes of beauty ... reloaded

Bono and the Corrs - Summer wine



Vazand ca s-a "batut nitel apa in piua" pe acest subiect , sa revin cu o abordare nu stiu cat de savuroasa dar diferita ...about "cheating-codes-of-beauty" ...

Privind din alta pespectiva ... activitatile de "punere in evidenta" (nu mai intru in detalii ) a femeilor sunt asemenea "cheating codes" la jocurile pe computer :

- indestructibility
- extra money
- extra power
- full abilities s.a.m.d.



Astfel incercand cu orice pret sa castige jocul , scenariul , campania ... incearca sa descopere aceste Cheating-Codes , cheltuiesc resurse , up-gradeaza "mansarda" cu tot felul de "nimicuri" tipic feminine , se resofteaza pe la doctorii implantologi , ajung sa cred ca pentru unele (deloc putine ele la numar asa) devine o chestiune de viata si de moarte , dezvoltandu-se un intreg univers miniatural acolo ...




Problema este ca fac asta exact pentru a atrage , seduce ... pentru copulare cu "Fat-frumos" , maritis ...cu acelasi Fat ,doar ca asta mai are si mot in frunte ... ca apoi ... doar 5% din ele sa se mai ingrijeasca , sa mai arate proportional , sa aiba aceleasi "obiceiuri" (chiar daca placerea de big-spender nu are sfarsit) ...

Subliniez ca viata e un joc , cu resurse , cu putere , bani , cheating-codes ... doar ca e nitel mai (foarte) complex , iar barbatii o vad ca si pe o provocare personala , pe cand femeile ca pe o provocare de imperechere ... personala .
See U in Other life ...


Cu toate ca mai bine vorbeam despre acest duet muzical cu care am inceput postarea dintre Andrea si Bono , care este cu adevarat incitant , dand melodiei o expresie desavarsita ...

15 comentarii:

tash spunea...

nu o sa ma apuc eu sa comentez acum ca s-a vorbit destul. Eu am o singura nedumerire: de ce vorbim despre haine, moda, machiaj, accesorii...si tot acel arsenal care este, in fapt, ceva "adaugat", ceva "in plus" si umplem postul cu poze cu femei (frumoase dealtfel) goale?

Redy spunea...

Pentru ca femeia este sexul slab(care trebuie ocrotit) ,frumos (care trebuie admirat) ,iar o imagine cu o femeie goala este ,pentru mine cel putin , un act de naturalete si dezinvoltura naturala ...

Fara penaj , fara trucuri , fara ascunzisuri ... doar trupul privit din perspectiva cea mai tentanta , care pune respectivul corp in valoare , cel mai bine ...

tash spunea...

Atunci mea culpa! Nu am inteles ca imaginile erau o "ilustrare prin contrast", ca sa zic asa...
Cat despre "sexul slab(care trebuie ocrotit) ,frumos (care trebuie admirat)", prefer sa nu comentez......

Redy spunea...

:) sa nu comentezi !

tash spunea...

un simplu "multumesc" ar fi fost suficient :)))

Redy spunea...

Multumesc-uri aruncate asa ... pe timp de criza ?! Ai innebunit ? :D

Anonim spunea...

"un act de naturalete si dezinvoltura naturala ..." :)))))) esti genial tibi, ge-ni-al!

Redy spunea...

Cum stau cate unii la panda ... am vrut sa zic dezinvoltura naturala ...apoi am scris naturalete si dezinvoltura ... dar imi ramasese in cap si naturala de mai devreme ... Am GRESIT ! Ma SCUZATI ! :)

Se pare ca ... "cititorii mei sunt mai inteligenti ca cititorii lor " ...

Anonim spunea...

nu stau mah la panda :P, am aruncat un ochi sa vad ce se intampla :) eu vad d'astea mai des, dar ma mai abtin ca m'ai lua la bataie, dar asta era prea...de top :)))

tash spunea...

bravo!!! :)))
tibi, practic ti s-a mai zis o data: "un multumesc ar fi fost suficient" :)))))

seminte spunea...

@ sunshineshaker: neah...nu te-ar lua la bataie, ca e un delicat, dar te-ar acuza ca esti agresiva :)))

Redy spunea...

@ tash Multumesc frumos !
@ sunshineshaker ...Bine ca esti tu frumoasa ;)
@ seminte Daca ea e agresiva iar eu sunt un acuzator delicat ... tu raindrop , ai o ironie buclata cu carlionti de sarcasm :)

Anonim spunea...

@redy: hmmm...ma scuzi daca ti-am insultat delicatetea, cenusaresule :P, lipsa de delicatete as well as beauty is in the eye of the beholder, so my bad!
@seminte: sarcasmul asemeni ironiei sunt forme clasice de agresivitate, asa mai delicate ;)
@redy again :) : "ironie buclata cu carlionti de sarcasm" :)))) again genial, pls! never stop writing :)

Redy spunea...

@ sunshineshaker : Ma scuzati , se aplica si la dumneavoastra expresia ... O sa o mai folosesc , este desavarsita :D

Anonim spunea...

mda, sa nu uiti. cred ca de la dali ti se trag astfel de "desavarsisme", ar fi mandru de tine ;)

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?