luni, 14 decembrie 2009

Fotografie fara o tema anume ...


Benny Goodman & His Orchestra - Sing Sing Sing


Avand ceva probleme cu mediile de stocare ale aparatului n-am putut avea tema dorita , astfel ca am facut o selectie din imaginile "reusite" ... si anume locuri unde ma simt eu bine , fiecare cu specificul lui ... Pleasa , Bucuresti , beciul cu vinuri ...

Pentru cunoscatori ... continuam expozitia de fotografie pe ritm de muzica ...


"Nature vs. tehnology"


"The traffic gam"



"Rurala radiografica"



"Beciul adevarului"



" Umbra de car "

by Lezoazo

3 comentarii:

Anonim spunea...

noa, acuma, tu, crezi ca daca pui ghilimele ne pacalesti? oricum se vede o evolutie :P
prima e cam prozaica-or, as they say, the beauty is mostly in the eye of the beholder(imi sugereaza ceva gen naveta buc-pl).
a doua poza e foarte faina.. daca ai fi spus traffic gum/jam/gun/jar/gym as fi inteles metafora, dar asa ma depaseste nintel, o sa mai studiez problema in incercarea de am a edifica :)
rurala radiografica, iarasi... prea pe'un picior de plai pos'modernis'm'aş (mai am de aprofundat)
ultima e faina, desi pare pur decorativa, ideea de ghilimele imi amintesc de gauchos, care calatorindu saptamani intregi prin desert, se atasau de "ambarcatiunile" lor si le botezau: corabia desertului, steaua sperantei, clar de luna.
all in all cred ca am inteles: un cvintet foto despre calatorii, drumuri, crossroads, mai vechi si mai noi, in space and time, iar vinul nedesfacut, pt moment, ca abstinenta, un fel de sticking to reasonable reason, buuut not for a later on...
cheers!

Lezoazo spunea...

Cheers mate !

Sincer era vorba despre carele alegorice , despre dinamism vs. calm , despre cotidian si refugiere in zambet de soare la tara ...

Apreciez oricum deschiderea catre metafora ...

Anonim spunea...

apoi, de la metafora la alegorie...nu-i lunga calea :)

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?