miercuri, 16 decembrie 2009

Je T'aime Moi Non Plus



Pentru ca nu am mai deschis de mult acest subiect , pentru ca este o melodie care nu are cum sa lipseasca de pe blogul meu, pentru ca da, limba franceza este limba dragostei pentru mine si pentru ca da "Lezoazo" vine din francezul "pasarile", pentru ca anul acesta a fost anul "in the name of love " , cu concert U2 , cu deschiderea catre marea pasiune a mea , fotografia ... multe altele si nu in ultimul rand pentru ca se apropie sfarsitul anului ... vreau sa cred ca a fost unul dintre anii cei mai reusiti din viata mea ...



Lezoazo


A fost un an plin de trairi intense , descoperiri ... interioare cat si exterioare , un an plin de seva , de cunoastere , de maturizare , de Zen si echilibru intern ... de cautare , de regasire ... de evolutie , iar toate acestea facandu-se mai mult pe latura mea emotionala (avand totusi o baza solida in cea rationala )... A fost un an frumos si da , despre acel sondaj de pe prima pagina a blogului este vorba , acolo am vazut cum trece timpul de repede, acolo am simtit ce inseamna un an de zile , acolo am inteles e de ce unii oameni isi fac wishlist-uri , au proiectii si isi propun lucruri pentru noul an ... Gata , am inteles , si ma simt bine !

Oare cum o arata noul an ... dupa anul "In the name of love" ... ?



by Redy ...

Niciun comentariu:

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?