joi, 16 iulie 2009

Plec la Berlin ... sa vad U2

Ma gandeam sa va anunt ... ca o sa vin incarcat de foto si muzical modjo , dupa o absenta de cateva zile cand o sa ratacesc la Berlin .

Asa cum n-am crezut , nici in visul cel mai frumos (datorita costurilor ... bineinteles ) , o sa ajung la concert la U2 ... pe Olympiastadion Berlin .



Tot ce pot sa zic este ca dupa cateva beri la litru (nu f putine la numar) aseara aproape ca nu am inchis un ochi ... toata ziua am fost extrem de agitat .

Abia astept sa plec ... sa ajung ,sa vad ,sa ascult ,sa simt , sa ma bucur ...
Nici nu stiu care-i melodia cea mai potrivita ...



Sa fie U2 - Discoteque



... o melodie facuta parca pentru concert pe stadion dupa parerea mea .



kindly by ... Redy

Un comentariu:

flavius spunea...

servus...
U2... am intelesa ca la Barcelona au facut un spectacol total... Te invidiez :)
toate cele bune

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?