miercuri, 19 iunie 2013

After dark


After dark




Personal Portfolio
Photography, Editing : Tiberiu Dinescu
Personaj : Oana
"Amintiri din Bulgaria"


Ai aparut la marginea patului, nu purtai decat o lenjerie neagra minuscula, in sus nimic ... Coapsele tale ingrijit despartite de pasul tiptil, ma chemau parca. Neastamparul din privirea ta m-a facut sa inghit in sec, iar formele pline care-ti onduleaza corpul ma imbie sa te mangai, sa te descopar ...

Am fost brusc trezit din somn ,dupa o noapte in care am stat impreuna in acelasi pat aproape tot timpul separati, certati, dezbinati  ... ca o ironie a poftei ce o nutream impreuna. Acum privesc pierdut parca, intre coapsele tale si nu stiu ce sa cred. Ma atati, vrei sa ma pedepsesti  ...ma doresti ?!

Stii ca sunt indragostit de felul cum pasesti, de felul in care mersul tau de felina iti ascunde si releva intentiile "criminale" ... Stii ca acea umbra de carpa ce-ti ascunde universul de placere si nesat nu face decat sa-mi contorsioneze sinapsele si sa-mi agite pulsul periferic.

O faci dinadins, sa te razbuni ... Te bucuri de faptul ca asa imi poti controla fiecare miscare, fiecare gand, fiecare soapta si ma trasformi in sclavul tau ...Tu asta vrei ...

Obisnuiesti sa te incarci ca un vampir energetic cu privirile pierdute ale sclavilor tai, hipnotizati de forme pline si unghiuri stramte, cu ritmul lor crescut si balbaielile lor penibile.
Te infrupti cu superioritate si siguranta din acesti oameni redusi, prin prezenta ta in viata lor, la stadiul de animal, dar uiti sa consideri ca au si ei suflet si ca-l calci in picioare pe al fiecaruia dintre noi. Te folosesti de oameni ca de niste marionete si apoi cand ii murdaresti cu rujul ros si-i stalcesti sub tocul ascutit ii si abandonezi, epuizati si fara de simtire.

Vreau sa inchid ochii la loc si sa ma trezesc de data asta cu rujul tau ros in jurul slitului meu desfacut si cu gemetele tale mangaindu-mi spasmele neregulate.
Chiar daca ma stiu deja un sclav fara simtire si abandonat, la asta visez !

Tito&Tarantula - After Dark

5 comentarii:

alma nahe spunea...

Să nu i te opui!
Doar gura e de ea,
în rest,
e în balanţă
dacă să ţi-o ia.
Nu prelungirea inutilă o încurcă,
ci ochii celor care îs din "lumea celor care nu cuvântă"

Alma Nahe spunea...

Uite asta numesc eu "scris pe viu"... :)

Lezoazo spunea...

Bun bun Alma ... Merci de prompta interventie :)

Camelia spunea...

Vis dominant; te afli sub puterea lui.
Balanţă; balans în mecanica iubirii.

Lezoazo spunea...

" Recunosc si regret fapta comisa " m-a pus politistul sa declar cand mi s-a suspendat permisul ...

Ma lupt in domeniul fantasticului visului meu cu zona lumeasca care ma face sa simt ca traiesc ...

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?