luni, 23 septembrie 2013

Poetesa (5)

""Sa dansam ... " sari Eva la un moment dat din fotoliu unduindu-si trupul in lumina veiozei din coltul camerei ... Eu si Vera am urmat-o mimetic ... ne-am trezit cu totii in mijlocul camerei murmurand 'Enjoy the ride' cu ochii inchisi si descoperind o multitudine de miscari neregulate care stateau ascunse in fiecare din noi ... "

Am ramas inlantuiti intr-un dans haotic ... melodia s-a terminat incetul cu incetul dar staruia in mintile noastre ... Pe Eva a bufnit-o rasul prima , cand a observat lipsa muzicii ... am izbucnit toti ... Eram atat de frumosi si luminosi ... Intrasem intr-o stare buna si vroiam sa ne bucuram de fiecare clipa ...
 Le priveam si observam similaritati ... Energie pozitiva, zambet si rasete , trasaturile fetelor incepeau sa coincida ... ma simteam excelent ... Ma bucuram ca un copil de momentul in care mi-am luat inima in dinti si am zis sa intru .... Zambeam pe interior .

Am mers catre computer aducandu-mi aminte de linia de jazz care mi-a facut intrarea cateva minute mai devreme ... Mi s-a parut amuzant sa rememorez acele clipe si am apasat play ...
Banuiesc ca toate acestea au durat ceva, Vera tocmai inchidea usa la baie disparand in lumina iar Eva era cu mainile in aer si ma chema la dans ...Am pasit cu incredre si m-am apropiat ... Am inchis ochii pentru a simti mai bine dansul ... Ce dans ?! ...pentru a-i simti mai bine corpul, formele, placerea si dorinta ...



Personal Portfolio
Photography, Editing : Tiberiu Dinescu 
Personaj : Carmen

Isi lipea sanii de pieptul meu si cu mainile petrecute peste camasa mea ma tragea mai aproape ...In mintea mea simteam cum ii cuprind cupa intre degete ... si cum i-ar placea s-o smotocesc . Stiam ca sub tricou nu mai este nimci iar mainile mele alunecau usor de pe solduri ...
Cand degetele mele i-au atins pielea pe sub tricou... s-a incordat toata iar pielea ii era de gaina ... m-a strans in brate escaladandu-ma usor... Am continuat sa-i cuprind pielea ...descoperindu-i finetea si catifelarea ... Pofta carnala ma invaluia si ma purta departe ... Imi imaginam cum se excita si cum reactioneaza la asta ...Cumva spasmele ei din bratele mele urmau firul unei povesti comune ...inlantuiti dansam pieduti de noi in simturi ascutite ... I-am mangaiat spatele, fundul ... usor m-am departat cat sa-i cuprind un san in palma si sa-l strang posesiv ... Ea plutea si-mi cerceta bratele , spatele ... se arcuia si-mi facea loc s-o descopar ...Simteam pantalonii cum iau foc si cum devin neincapatori reactiei mele la aceste atingeri ...
Eva visa, dansa si se lasa atinsa dintr-o enorma placere a simturilor... O bucurie intreaga ii trecea prin corp si pe buze, radea si ma strangea senzual in brate ...pastrandu-ma parca intr-o prinsoare placuta ... Eu invaluit in placere dansam haotic de carnal, plimbandu-mi palmele pe formele ei fierbinti ... mangaindu-i pielea si mirosindu-i parfumul... Am deschis ochii brusc! Mi-am amintit parfumul , mi-am amintit de Vera si mi-am dat seama ca defapt nu ea era acolo cu mine in dans, ci Eva... Cand am deschis ochii am si vazut-o ...

Era cuibarita deja in fotoliu, ne privea atenta intr-o stare confuza de placere domoala... Pe de o parte se bucura alaturi de noi de placere si simturi ...pe de alta medita la aceasta descatusare de energie primara in care nu-si gasea locul ... Privirea ei cuprindea fiece, detaliu simteam cum se entuziasmeaza privindu-ne unduirile si voluptatea atingerilor ne urmarea indeaproape descoperindu-ne si ea in felul ei ...

La un moment dat mi-a descoperit privirea, s-a oprit si m-a privit atent ...incerca parca sa-mi atinga o coarda mai adanca diferita de aceasta superficiala pofta carnala ...
Am inceput sa vorbim mental privindu-ne fix ... stand aproape nemiscat in bratele Evei ca s-o privesc ...


Personal Portfolio
Photography, Editing : Tiberiu Dinescu
Personaj : Carmen si Andreea


"Mi-ar placea sa vin sa te fur din bratele ei pofticioase , sa-mi las corpul prada atingerilor tale pacatoase insa aleg sa va privesc. Nici daca m-ati chema n-as veni. Te vreau pentru mine, n-as putea sa te impart ... M-as incolaci toata in jurul dorintei tale si as astepta sa fiu dominata ...Sa-ti simt forta din brate cum imi framanta formele ...sa ma strivesti sub puterea strangerilor tale patimase ...  "

"As vrea sa fii tu in locul ei acum ... M-am lasat dus de val si m-am trezit in acest dans nebun cu ea , hai vino cu noi sa ne bucuram impreuna ... valul de fericire ne-a cuprins pe toti si ar trebui sa dansam impreuna ... Hai vino si tu si intortocheaza-ti miscarile cu ale noastre ... "

"As vrea sa mergem in dormitor si sa dansam intre cearceafuri ...sa ne respiram unul altuia gemetele si sa ne unim intr-un cor la sfarsit ... Ma bucur sa te vad asa ... Fara prezenta Evei n-as fi avut curaj... O las pe ea sa guste prima din tine, imi place sa vad ca te vrea pentru ca de obicei reuseste sa obtina un barbat pe care-l doreste ... Imi place sa vad cum o innebunesti din atingeri si ramai cu privirea tinta la mine ... Ma hipnotizezi ... "

"Iti place sa ma privesti cum ma desfasor, stii ca intre mine si Eva n-ar putea fi mai mult de atat si ma privesti plina de substrat. Imi masori atingerile si-mi trezesti apetitul prin nelinistea starii tale pasive. Mi-ai aruncat-o pe Eva in brate ca sa ma testezi si acum te joci cu mintea mea incercand sa-mi patrunzi in profunzimea gandurilor. Arunci cu aceste sageti din orbite care se infig in frunte si-mi determina actiunile viitoare ..."

 "Mi-ar placea sa te privesc cand o ai pe Eva , cand se dezlantuie animalul din tine peste un corp senzual de femeie coapta ...Mi-ar placea sa stii ca va privesc ... ca acum, si ca ma incarc din tensiunea actiunilor voastre si a gandurilor noastre ... Vreau sa vad cum reusesti s-o supui pe Eva sau macar cum te chinui de dragul meu s-o faci sa geama  ... As vrea s-o vad incordata si curbata toata, cu tine in ea, multumindu-ti prin tipete scurte ...As vrea sa scriu o poezie despre asta ... sa-mi infig penita in lichidul placerii acestor pasiuni animalice si sa las gandurile sa ma posedeze pana in momentul in care te voi avea EU ..."

The End ... by Lezoazo

Niciun comentariu:

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?