vineri, 3 iulie 2009

26 ... de ani



Realizez ca e ultima postare avand inca 25 de ani ...



A mai trecut un an , un an plin ... de cugetari ... de prieteni , amici , cunostinte ... de distractie ... de munca ... de realizari si neimpliniri ... de multe lucruri noi , de multe lucruri/locuri placute mie regasite sau nou descoperite ...



Nu sunt melancolic ..insa imi aduc aminte ce se intampla in viata mea anu trecut pe vremea asta si zambesc ... eram tot in Vama ,cu prieteni si amici buni ... cu sufletul greu , cu mintea tulbure , dornic de viata , dornic de a-mi implini visuri , de a ma regasi ...



Am inceput acest blog in perioada aceea , ca o defulare (refulare am inteles ca e altceva :P ) la ceea ce mi se intampla , m-am gandit la el ca la un jurnal ... as fi vrut sa nu treaca o zi fara sa las o urma din mine aici ... La inceput era greu , insa acum sunt aproape in grafic ... si stau si gandesc la momente cand am nevoie sa fiu cu mine ... sa imi reconsider epicentrul prioritatilor , sa-mi trasez directii , sa introduc deadline-uri ... am decis ca iubesc femeile, calatoriile , muzica , fotografia , cartile , munca , muzica din nou ... DECI e Ok !




Nu vreau sa va plictisesc ... a fost un an plin , bun ... aglomerat !



Va astept la Vama Veche in acest weekend ... nu promit ca va mai fi bautura cand ajungeti insa ... voi fi eu , fericit , va fi marea , va fi muzica buna , nisipul ... Ce sa mai , impachetati-va-ti !!!



Pozele sunt de pe net

... kindly by Redy

Niciun comentariu:

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?