joi, 16 iulie 2009

Moment of truth ...



Apreciind cu aceasta melodie dragostea , viata , curajul , vointa ... ajung sa inteleg ca este vorba de o atitudine , despre o stare de spirit , despre nevoia de schimbare care te cuprinde caeodata si nu-ti da liniste in somn ... se aplica in multe situatii si este bine s-o stapanesti ... Capacitatea de-a spune NU

Capacitatea de-a spune NU este o calitate foarte mare a personalitatii , in momentul in care nu stii sa spui NU , nu mai faci compromis ... iti calci pe suflet si apoi trezesti in tine felurite frustrari nejustificabile

Totul este pentru sine , pentru o eliberare dintr-o placuta stransoare ce aduce mangaiere dar si multa suferinta ... pentru sine ( mine/tine/sine ) pentru ca doar impacat cu tine poti sa-i privesti si sa-i accepti pe cei de langa tine asa cum sunt !



kindly by ..Redy

4 comentarii:

sabina spunea...

curtea berarilor aseara???

Redy spunea...

Naturlich !

Where were u ?

sabina spunea...

pentru ca...erai departe:D
stateam la o masa in colt,chiar langa baie.
te uitati la un moment dat in partea aia,si tre sa recunosc,pentru 2 secunde m-am simtit flatata.credeam ca te uiti la mine:)))dar mi-am dat seama ca de fapt cautai o masa:))
aaa,si era o masa de "bloggeri",unde stateam:)

Redy spunea...

:) flatata ... de parca as fi vreun "div" ... vezi ca diseara tot acolo e teatru Timisoreana , daca vrei sa mergi ... au o masa pentru bloggeri rezervata , si cred ca e si bere moca !

Am eu niste contacte !

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?