vineri, 10 aprilie 2009

Kaiser Chiefs ... Off With Their Heads

Am facut un tur de forta in cautare de muzica noua ,de foarte buna calitate si am ajuns la concluzia ca pot sa recomand calduros Kaiser Chiefs .





I-am gasit candidand pentru melodia anului alaturi de Killers , Kings of Leon , Coldplay si Kanye West ... Am citit cum ,in cadrul festivalului Sziget din Ungaria, spectatorii concertului Kaiser Chiefs au fost incurajati cu un “That’s a nice one, BUCHAREST” , care a facut deliciul romanilor prezenti si au razbunat numeroasele "hello Budapest" de la noi , si nu in ulimul rand am aflat ca au cantat la Bestfest alaturi de Manic Street Preachers , Stereophonics, Roisin Murphy şi mai ales Manu Chao , anul trecut 2008.

Off With Their Heads este noul album . Recomand : Always happens like that , Never miss a beat




by Redy

4 comentarii:

Anonim spunea...

cea mai buna zi! e super simpla! de efect! m-a prins din prima! e piesa zilei, mariuse!

Redy spunea...

Asculta si ce-ti recomand eu ... n-o sa-ti displaca ! Suie sunt tari in continuare ...

Anonim spunea...

suie rullzzz mariuse!

Redy spunea...

Stai lejer ... Multe rulzzz Mariuse , multe .Mai ales U2 and DM !

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?