joi, 15 noiembrie 2012

Amintiri din viitor ...


Parca simt cum ... primele raze de soare ale diminetii ma trezesc langa tine ... parul tau se asterne incurcat pe pieptul meu ... buzele tale musca parca din carnea mea ... sanii tai s-au lipit de pieptul meu si simt cum linistea diminetii iti regleaza pulsul ...

Privesc cu nesat cum cearceaful iti trece printre picioare si-ti ascunde misterios parfumul placerii consumate in toi de noapte ... ma opresc cu privirea asupra buzelor tale dulci si fragede ... ma topeste imaginea lor gata sa-mi soarba sufletul ... sa-mi sopteasca in inima ...

Te privesc indelung si observ cum razele iti gadila pielea , se apropie usor , tanjind dupa ploapele tale , iar tu ... te incapatanezi sa ramai lipita de mine , imbratisati fiind de cerul plin de stele ... iar acum la rosul rasarit , nedespartiti inca ...
Ma simti ca sunt treaz ... o clipa ma privesti rugator spunandu-miparca sa adorm si iti intorci privirea catre umbra ... Miscarile tale stangace ...de felina adormita ma starnesc ... Instinctul de vanator care-si vede prada ametita , somnoroasa , cu garda jos... si fara aparare , se activeaza instant ... dorinta urca cu putere si caldura ma cuprinde imediat ...

Ma rasucesc deasupra ta si te supun ... te zbati fara vlaga , mai mult miorlaita decat hotarata sa scapi ... zambesti usor imaginandu-ti ca poate fi un vis frumos sau o realitate provocatoare ... Un geamat imi insoteste intrarea si vad cum unghiile tale se infig in perna ...

Ne trezim imbatati de pasiune , parfumul dorintei noastre unite ne rascoleste simturile ... ramanem uniti in simtire pana cand urmele curemurului spasmotic abia se mai simt in departare ...
Doua priviri vinovate isi fac declaratii mute la primele ore ale diminetii ...

Niciun comentariu:

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?