duminică, 6 septembrie 2009

Limbajul trupului ...

Sia - Soon we'll be found



Limbajul trupului imi place sa cred ca este cel mai expresiv , atunci cand vine vorba despre chimia intre doua pesoane , despre atractie , despre erotism , despre seductie , despre atmosfera incinsa ... Limbajul trupului insinueaza mai mult decat pot cuvintele .... te atrage , te framanta , te rascoleste ...

Este expresia "more acurate" a cine esti , cum gandesti , cum vezi lumea , ce-ti place sa faci ... Eu pot sa spun ca mai mereu am ramas uimit de acest limbaj al trupului ...care m-a fermecat si o face inca , de fiecare data cand nu fac abstractie de el si nu ma gandesc la ale mele face sa am "privirea de stroboscop" , aici u mers de felina , acolo o bluza cazuta dupa umar , dincolo niste picioare lungi incaltate intr-un pantof potrivit ... si lista poate continua .

Suntem ca niste carti deschise , purtam in noi expresia sufletului , in miscarile noastre , in atitudinea abordata , in ce vrem "sa lasam sa se vada" ... pentru ca daca in cuvinte te poti juca , poti disimula si insinua multe ... limbajul trupului te tradeaza sau poate trada ... e o arma cu doua taisuri ... but still a weapon !

Photography of Body Language


Stylish ...


Madonna look alike ...


Silence ...


Asaltare ...


Suspin ...

by Redy

Niciun comentariu:

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?