joi, 8 ianuarie 2009

Care-i menirea noastra pe lume ?




Ingrijorat sau doar in voia sortii
Ma simt abandonat intr-un imens ciudat
Azi nu vanam sau pescuim pe balta
Producem bani si buna stare ... de mancat

Devoram cu ritm halucinant progresul
Secam resurse si energii nebanuite
Producem bunastarea celor mai puternici
Si ne regasim caduci si far' de minte ...

Sa fie vina evolutiei pripite
Cu o dorinta oarba, trista , posesiva
De-a cucerii noi tot orizontul ?
Sau evolutie simpla si progresiva ?

Caut raspunsuri scrise in istorie si'n noi
In milenii de civilizatie si lupte grele
In culturi , religie si lupta dintre ele
In atomice bombe si alte umane nevoi ...

Spune-mi si mie ... aproapele meu ,
Care e rostul meu pe pamant ?
De ce sa fiu ateu sau fanatic
Spune-mi si mie ... oare eu cine sunt !

by Redy

Niciun comentariu:

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?