marți, 20 ianuarie 2009

Latest passion ... photography

Pasiunea mea pentru estetica a capatat o noua latura : fotografia .



Fotografia black&white , portet , nud sunt ramurile care imi trezesc interes si unde as dori sa-mi regasesc eul .

De o saptamana sunt calare pe net in cautarea unui aparat serios dar nu foarte profesional cu care sa incep sa pun in practica viziunea mea . Citesc discutii pe forum , analizez preturi , review-uri , descopar o noua lume , aceea a oamenilor pasionati de a impartasi diverse variante ale frumosului care ne inconjoara .

O sa pun in discutie anumite detalii care sper sa trezeasca pe cineva dispus sa ma ajute sa fac alegerea potrivita :





Am inteles sa un obiectiv Canon Sigma (55-200) ar fii foarte bun pentru zoom si pentru partea de claritate a subiectului cu fundalul blurat .

Apoi :



Obiectivul Canon 50mm f1.8 II este folosit pentru portrete fiind un obiectiv cu deschidere mare a difragmei pentru a putea face portrete fara blitz , confera o calitate exceptionala fotografiei in ciuda aspectului " cheap " si plasticat al obiectivului in sine .

Urmeaza aparatul , care dupa cum cred ca v-ati prins este Canon si anume EOS 1000D



Fratele mai mic al lui Canon 450 D are mici diferente clare si importante pentru cunoscatori , insa care pentru mine nu reprezinta mai nimic , decat o diferenta de pret de 1000 Ron .





Trecand peste datele tehnice deocamdata minime pe care le-am adunat , sa trecem si sa admiram si fotografie :

Midnight





Astept comentarii la alegerea facuta de mine ... pentru perfectionare !

Niciun comentariu:

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?