luni, 19 noiembrie 2012

La birou dupa azi-noapte ...


Sunt la birou si mi-este somn ...inchid ochii ... simt cum ma eliberez de ganduri si stres si ma lungesc intr-o stare meditativa ... incerc sa scap si de caldura din pantaloni care nu-mi da pace ...

Gandul fuge spre tine si nu-l impiedic ... ma gandesc cum esti azi , cum te-ai imbracat , ce haine iti ating pielea si cum mi-ar placea sa le inlatur ...

Am ajuns langa tine , scrii de zor la laptop cateodata ridicand privirea concentrata ... sa urmaresti un detaliu din decor ... te intorci iar cu ochii in monitor asteptand pauza de ceai dar incercand sa rezolvi in acest rastimp cat mai multe ... De afltfel mai arunci si privirea catre pagina de fb dar nu vrei sa o deschizi ...o pastrezi ca pe un taram fagaduit care sa te duca langa oamenii dragi tie ... printre care si eu ...

Te privesc ... de descos ... iti miros parul si ma joc printre firele tale ... pana tresari ...parca ma simti dar nu stii ce este , te-ai intors dar nu m-ai vazut insa mi-ai simtit aura ... apoi intru prin haine si cobor pe pielea ta ... am de gand sa te abat de la munca asa ca ma opresc intre coapsele tale ... E inca cald aici ... te faci ca nu dai importanta dar tie asa iti place sa fie ... asa ai cel mai mult spor ...cand e cald aici ...

Te patrund ... simt cum te misca de pe scaun un fior ... inevitabil incepi sa te gandesti si tu la mine si nu stii de ce ... ti-am furat gandul de cand incerca sa zboare catre mine si acum suntem amandoi ,de mana , in tine si-ti exploram dorinta ...

Relaxata iesi de la birou ... iti pui un ceai , cauti un loc mai caldut si singuratic si inchizi ochii ... eu dau drumul la mana gandului tau si-l las pe el sa vina sa ma caute ...jucam v-ati-ascunselea ...

Niciun comentariu:

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?