joi, 19 noiembrie 2009

Cugeta(tran)torul ...




De data asta nu e vorba de o melodie , un ritm ce-mi calauzeste ziua ci de o replica ... un citat al prietenului meu bun ... G.B.Shaw , care zice cam asa ...

"Liar's punishment is , not that he is not belived , but that he cannot trust anyone else"



Un citat care rezoneaza asemeni principiilor fizice , actiunii-reactiunii , si care ma face sa cuget nitel asupra "actiunilor" mele si ce reactiune pot ele aduce ... Si mai mult , asteptand anumite "reactiuni" sa mi se intample , ce actiuni anterioare d'ale mele as modifica, imbunatati , optimiza ... Iar daca la toate aceste lucruri as mai imprumuta si ceva din sah ... tactica , strategie , tempo si previziune peste cateva mutari , realizez ca ajung sa am prea multe nedeterminate in ecuatie .




Jocul acesta al vietii , despre care ma exprim relaxat cateodata ... cum ca ar fi al fiecaruia in parte, tine defapt de foarte multe nedeterminate (nu doar de noi) pe care vrem sa le aflam , in scopul de a ne "rezolva" problemele . Si de la aceasta lupta cu nedeterminatele , ajungem sa uitam scopul final , esenta miscarii ...

Propun sa-mi "discut" scopul cat mai atent si mai patrunzator , astfel incat sa realizez ca nedeterminatele se schimba de la o zi la alta si totul este sa privesc in profunzime nu sa ma blochez in maruntisuri superficiale ce pot fi altfel trecute mai usor sau ocolite .

In esenta conteaza sa fi receptiv la schimbare , sa stii sa-ti analizezi scopurile in concordanta cu actiunile si mai ales sa verifici ca actiunile sunt in concordanta cu scopurile !



Lezoazo connoisseur

Niciun comentariu:

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?