luni, 29 iunie 2009

Vama ... cu DGM (2.0)

Am fost la mare cu Dacia ...
A ajuns Dog GerMan-ul meu in Vama !(nu mi-am luat caine ....asa-mi alint "fiara cu cheie in contact" - Dacia ).



M-a lasat bateria de la muzica ... dar nu face nimic , in rest a mers ca unsa ...
3 ore jumate dus ... 4 fara un sfert intors ( ne-a prins si ploaia de A2 ) ...
Consum .. un milion jumate ! (pentru asta exista mastercard :P )

Acestea ar fii cateva date statistice care sa ateste calitatile indubitabile ale DGM (dog german-ului) asupra conditiei "umane" a daciei in Romania pe timp de criza !

In rest ... totul a fost mirobolant ...



more to come ...



... by Redy

2 comentarii:

Anonim spunea...

Legendary!

Redy spunea...

:) Dacia 1310 (not Harley Davidson :P)

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?