joi, 28 noiembrie 2013

Moment Magnum la Bucuresti

M-am grabit sa ajung la evenimentul Magnum si ma apropiam cu pasi mari de libraria Bastilia incercand sa observ gradul de agitatie din prejur vis a vis de aparitia la Bucuresti a unui fotograf Magnum de prim calibru. M-am oprit in fata si mi-am aprins o tigara asteptand ... la un moment dat in fata opreste un taxi ....din care sare Josef , himself, alaturi de staff-ul Magnum si inca cineva . Intalnirea aceasta fata in fata m-a blocat ... L-am recunoscut si nu stiam ce reactie sa am ... aparatul foto il aveam de gat insa mana era ocupata ...

M-a privit scurt decis , a zambit mi-a intins mana si-a strans-o cu caldura mi-a facut semn ca a vazut aparatul si ca se bucura ca impartim aceasi pasiune ... Am ramas in stare de soc.

Josef Koudelka prezent in octombrie la Bucuresti a rascolit spiritul fotojurnalistic romanesc. Invazie la Praga reprezinta un eveniment, lansare de carte si expozitie de fotografie, excelent pentru Romania si istoria fotografiei .

 Cateva imagini de la eveniment :


Libraria Bastilia, Josef primit de seful institutului francez pe scarile librariei , imediat dupa ce m-am dezmeticit de ce s-a intamplat .

 urcand in cladire alaturi de reprezentatntul intitutului ceh 

 Karin ingandurata alaturi de Josef

Magnum corner 

 feeling confident 

full table Invazie Praga - Josef Koudelka

 the speaker

trait la intensitate by Lezoazo 


Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?