luni, 4 aprilie 2011

Mi-e dor ... de mor

Azi vreau sa scriu ...

N-am mai facut-o de mult si chiar mi-e dor , mi-e dor de libertatea de exprimare , de boemie , de distractie , de spiritul de Vama cu 4 anotimpuri ... Mi-e dor !

Mi-e dor de oameni misto , oamenii pe care nu-i intalnesti decat in anumite locuri si nu mereu ... nu , chiar nu mereu ... oamenii care sunt adunati de teluri comune de aspiratii care le impartasesc la nivel de grup , asta ii leaga , asta-i aduna ... dragostea de a-si trai viata intr-un mod personal ... nu oricum !

Citatul de azi : "I am sexually attracted to intelligence."

si-o rima scurta ca si asa n-am mai incercat de mult :


Mi-e dor ,mi-e dor ... de mor
De-un strop de sare pe-un picior
Incins la soare si la nor
In luna torida a lui cuptor !

Mi-e dor , mi-e dor ...de mor
Sa stau pironit pe prea finul covor
Sa sorb licoarea rece , sa fac poza color
Sa bronzez tenul si mintea s-o legan usor !

Mi-e dor ... de mor
De viata mea de cocor !

iar la sfarsit sa intram si in starea necesara pe muzica lui Serge Gainsbourg - La décadanse...



by Redy

Un comentariu:

Pacatoasa spunea...

Bre, pai mai scrie si tu ceva p'aici...

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?