joi, 29 octombrie 2009

Adiere de toamna

N-am mai scris de mult ...



Nu ca n-as mai fi avut nimic de spus , nu ca n-as fi vrut sa impartasesc cu voi ce mi s-a mai intamplat insa cateodata pe langa nevoia de momente de liniste si introspectie apar altele ... si nu mai ai timp sa consemnezi ce se intampla datorita cascadei in derulare de evenimente ...

Eu tocmai m-am dat pe un astfel de topogan al evenimentelor.
Multa munca la birou , oboseala , mi s-a ars placa de baza la laptop asa ca treb sa vin cu cel de la munca ... ceeea ce mi se pare din ce in ce mai deranjant ... iesiri la bere , vin , Jack ... raceala , tigari ... pastile , ceaiuri , infuzii ...

Dar stiti ca nu-mi place sa vb despre "nimicuri" . Important este ca mi-a ajuns camera foto ... Canon 500D sau Rebel T1i (ii lipseste un b si ar iesi Tibi ...) care am impresia ca ma reprezinta .





Mereu mi-am pus problema motivelor prin care fotografia , imaginiile , captura de o fractiune de secunda ma seduc pe mine . Cum gasesc eu sa ma exprim prin fotografie , ce anume urmaresc , ce-mi atrage privirea , ce-mi incanta privirea ... unde mentin o privire atenta , patrunzatoare , critica si unde ma las purtat de valul placerii avand senzatia ca bucuria incuie rationamentele ,taioase sau nu , lasandu-ma purtat de valul placerii ... ?!

M-am apucat de fotografie pentru a imortaliza viata , suflul divin ce curge prin noi , licarul de emotie , de reactie , de sentiment ... Imi place si natura (vie sau moarta), peisaje urbane , rurale , munti ... ape , insa nimic nu se compara cu senzatia vie a instinctului uman in fata frumusetii semenilor ... Jocul seductiei intre parteneri , atragerea simpatiei , a atentiei ... manifestarile omului in diferitele contexte ... E fabulos !



Aseara am vazut doi monstri sacri Dan Puric in spectacol la Teatru de revista Constantin Tanase si Marcel Iures ( alaturi de Emilia Dobrin ) la Teatrul ACT ...



Arta este pentru artisti , banii pentru altcineva !



by Lezoazo

Niciun comentariu:

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?