sâmbătă, 18 octombrie 2008

Azi in Timisoara maine'n toata lumea

Un oras foarte frumos , cu un centru istoric impresionant , cu atmosfera de sarbatoare si influente occidentale.








Mi-a fost dat sa a plimb pe strazile Timisoarei anu' acesta si am fost placut impresionat ce cele mai multe ori de ceea ce am gasit .






Un oras curat , cu oameni calmi si linistiti de cele mai multe ori , foarte traditionalisti in ceea ce inseamna Banat , Timisoara si vestul tarii .




Insa cum de fiecare data , exceptia confirma regula ,m-am amuzat teribil la acest accident , care eu credeam ca poate fi desprins doar din viata mult prea agitata a capitalei Bucuresti.








La doar 50 de minute distanta cu avionul ... Timisoara este o destinatie excelenta mai ales pentru zborurile LOW-COST .






Iar pentru cine nu crede ... sunt femei frumoase la Timisoara :

Niciun comentariu:

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?